Мінцифри разом із партнерами обрали 20 переможців програми експортної підтримки виходу на польський ринок

Пілот програми передбачає допомогу представникам українського малого та середнього бізнесу під час війни з виходом на ринок Польщі з експортом товарів, пошуку польських партнерів.

Бренди отримають індивідуальну траєкторію допомоги — від базового аналізу продукту для іноземного ринку до виготовлення текстового та візуального контенту для промоції продукції компанії в онлайні.

Представникам бізнесу буде надано маркетингову та юридичну допомогу для налагодження експортних процесів між українським бізнесом та партнерами за кордоном. Також учасники експортного пілоту отримають рекламне просування на ринку Польщі, яке здійснюватимуть залучені у проект агенції.

«Ми продовжуємо підтримку тимчасово релокованих до Польщі українських підприємців після створення центру Дія.Бізнес у Варшаві у 2022 році. Саме фахівці центру будуть надавати консультації учасникам пілоту щодо експорту їхніх товарів на польський ринок. Ми зробимо все від нас залежне, щоб український бізнес не припиняв розвитку і розширення навіть за важких часів повномасштабного вторгнення», — зазначає заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції Валерія Іонан.

Серед переможців — бренди з виробництва техніки, крафтових товарів, рослинних олій, корисних смаколиків, сублімованих ягід, кави, косметики та засобів гігієни, дитячих іграшок, одягу для жінок, чоловіків та навіть домашніх улюбленців.

Джерело: Урядовий портал