Компанія Nielsen і Datawiz розробили мобільний додаток, який дозволяє обслуговувати покупців під час блекауту

Міжнародна компанія Nielsen та українська продуктова IT-компанія Datawiz розробили застосунок Brave store, що забезпечує безперебійну роботу каси в магазинах під час відсутності світла та зв’язку.

Про це пише rau.ua.

Головна перевага застосунку – робота в режимы офлайн з системами IOS та Android. Це допоможе будь-якому магазину продовжувати працювати навіть під час блекаутів.

Зокрема, додаток Brave store дозволяє:

  • сканувати товари, формувати чеки та розраховувати клієнтів;
  • завантажити списки товарів та оновлювати ціни;
  • зберігати чеки.

Аби активувати застосунок, касир має відкрити його на власному пристрої та завантажити прайс-лист у форматі Exel. Оновлювати прайс можна щодня чи щотижня. Передати прайс-лист у фіксованому форматі xls на торгівельну точку можна навіть через месенджер чи електронну пошту. При цьому старий прайс буде перезатерто автоматично.

При цьому програма зберігає чеки та аналітику, дозволяє QR-зацію чеків для швидкого проведення в системі чи виведення чеків у вигляді barcode. Додаток вже можна завантажити для iOS та Android. Компанія забезпечує безплатну інтеграцію, навчання та запуск за 1-2 робочих дні після погодження деталей.

Джерело: ШоТам