Як посилювати згуртованість та стійкість інформаційною кампанією у розпал війни

Під час події обговорюватимуться такі теми:

• Як працювати з темами соціальної згуртованості та стійкості як складової виживання та майбутньої перемоги?
• Як досягти охоплення у 20 мільйонів комунікуючи складні теми на радикально зміненому ринку комунікацій? 

Команда експертів Інституту миру і порозуміння, Carat та IREX поділиться результатами та інсайтами розробки, реагування та сприйняття 5-тижневої комунікаційної кампанії, яку втілювали у рамках програми USAID “Мріємо та діємо”.

Презентація буде присвячена:

● Особливостям проведення інформаційних кампаній націлених на підвищення згуртованості населення та загальної стійкості в умовах повномасштабної війни. 
● Аналізу реакцій різних соціально-демографічних груп населення в розрізі різних повідомлень та комунікаційних платформ
● Специфіці взаємодії з контентом населення країни та трансформації усталених регіональних та культурних особливостей територій України
● Покроковим рекомендаціям як проводити успішні інформаційні кампанії в умовах “білого шуму” та перевантаження інформаційного простору, стану величезного стресу та емоційної напруги
● Як не боятись заходити на незнайомі платформи та поєднувати їх у єдиний інфопростір? 

Кому буде цікава презентація:

• експертам та організаціям які працюють у сфері посилення соціальної згуртованості та стійкості;
• комунікаційним менеджерам міжнародних організацій і громадських організацій;
• всім, кого цікавить досвід масових комунікацій у новій реальності.

Анонс події на Facebook