Компанія Nielsen і Datawiz розробили мобільний додаток, який дозволяє обслуговувати покупців під час блекауту 19/12/2022 Міжнародна компанія Nielsen та українська продуктова IT-компанія Datawiz розробили застосунок Brave store, що забезпечує безперебійну роботу каси в магазинах під час відсутності світла та зв’язку. Про це пише rau.ua. Головна перевага застосунку – робота в режимы офлайн з системами IOS та Android. Це допоможе будь-якому магазину продовжувати працювати навіть під час блекаутів. Зокрема, додаток Brave store дозволяє: сканувати товари, формувати чеки та розраховувати клієнтів; завантажити списки товарів та оновлювати ціни; зберігати чеки. Аби активувати застосунок, касир має відкрити його на власному пристрої та завантажити прайс-лист у форматі Exel. Оновлювати прайс можна щодня чи щотижня. Передати прайс-лист у фіксованому форматі xls на торгівельну точку можна навіть через месенджер чи електронну пошту. При цьому старий прайс буде перезатерто автоматично. При цьому програма зберігає чеки та аналітику, дозволяє QR-зацію чеків для швидкого проведення в системі чи виведення чеків у вигляді barcode. Додаток вже можна завантажити для iOS та Android. Компанія забезпечує безплатну інтеграцію, навчання та запуск за 1-2 робочих дні після погодження деталей. Джерело: ШоТам